Nesta avaliación tócanos o cine relacionado coas guerras mundiais e a etapa de entreguerras.
O traballo individual seguirá o mesmo modelo que o da anterior avaliación e deberedes entregalo antes do 6 de febreiro. As películas propostas as atoparedes no seguinte enlace:

Aitana Martínez
ResponderEliminarFeliz navidad
Son Javier Maquieira e voy ver Joyeux Nöel.
ResponderEliminarBoas!!
ResponderEliminarEu son Rubén González Fernández de 1ºBAC A e escollo a película de -A LAS PUERTAS DEL ENEMIGO-
Pablo Muñoz Magdalena, El gran dictador.
ResponderEliminarJoyeux Nöel (feliz Navidad)
ResponderEliminarola son eliana de 1º bachillerato b e vou ver a pelicula de war house
ResponderEliminarVoy a ver Dunkerque
ResponderEliminar~Aarón González
Vou Dunkerque
ResponderEliminarSon Carlos Bautista Sousa de 1º BC A e nesta avaliación farei o meu traballo sobre a película Dunkerke.
ResponderEliminarRaquel, 1 BAC B, vou a ver "Dunkerque"
ResponderEliminarWar horse.
ResponderEliminarDiego Cruces, 1º bach.
Feliz Navidad, Iván González Vila, 1° Bach. B
ResponderEliminarAaron López
ResponderEliminarJohnny cogio su fusil.
Lara Torres
ResponderEliminarLargo domingo de noviazgo
Salvar ao soldado Ryan.
ResponderEliminarSíntoo polo retraso.
Daniel Pontanilla Besada. 1º Bach A.
Son Jorge e vou ver ese horse
ResponderEliminarLaura Romero - War horse
ResponderEliminarPilar Soto de 1ºBAC B e vou a ver "War horse".
ResponderEliminarSon Sara Soto de 1ºBACH B e vou a ver "Salvar al soldado Ryan"
ResponderEliminarAndrés Alonso. Película: Lawrance de Arabia
ResponderEliminarDunkerque
ResponderEliminarÓscar González Domínguez
Feliz navidad
ResponderEliminarFeliz Navidad
ResponderEliminarFeliz navidad
ResponderEliminar